---> Elins Tankar - Streetsmart

image48
Jupp jupp (= En ny kategori tar sin plats: Elins Tankar - Streetsmart.  Jag har inte hunnit med bloggen så jättemycket nu det sista. Men nu tänkte jag uppdatera lite nytt (=
På Tisdag (imorgon) ska Johanna och jag åka till stan tillsammans. Det ska bli jättemysigt och hur kul som helst! Vi ska shoppa lite, har spanat in en jättefin grå Cardigan (Nr 1) som kanske ska inhandlas imorgon. Annars är det Cardigan nr 2 kanske? Också grå, men ack så söt (= Annars kanske det inhandlas lite nya underkläder? Är ganska sugen på ett fint nytt nattline, men who knows? Men som vanligt så kommer jag nog komma hem med ett nytt linne i någon spännande färg. Allvarligt, mamma kommer få spader om jag kommer hem med ett till xD Är helt galet kär i linnen <33  Men det ska hur som helst bli en jätterolig dag tillsammans med min bästa bästis Jojjo :) Vi ska åka tåg in till Jönköping, och sedan fortsätta med bussen upp till A6. I ärlighetens namn är jag nog ganska så nervös över bussen, jag menar, vi har ju aldrig åkt stadbuss innan. Men med min "karta" över hela området som min syster Anna har ritat upp, så ska vi nog fixa det hoppas jag. Sedan hade vi planerat att äta en god lunch på Ikea, som har grymt god mat :) Vid ca klockan 16.30 bär det av hemmåt. Kommer nog att vara helt less på stan. men vad gör det? Ska ju di på Torsdag igen, denna gång med mamma och Anna som ska ha sin första körlektion, den bruttan xD Hehhe. Det ska också bli kul. Nej nu är det nog bäst att jag slutar, tänkte försöka göra en god grekisk sallad till kvällsmat. Är helt såld på sallad <3..

PussPuss
image49

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0