Sister & Me



---> Anna & Jag på bilden

Lika? Hmr, de flesta säger att vi inte ens är lite lika.. Vad tycker ni? Jag själv ser väl ingen större likhet, men vilka syskon gör det?  Vi var i Sandsjöbaden och åt lunch, för mamma hade fyllt år. Det var grymt gott i alla fall!

Idag har det varit fotbollsturnering på Trollevi. Vi var med i ett lag som kallades 79:an, alltså 7+9 tillsammans. 79:an. Lite dåligt, men det var Tobbes idé så.. Hahha! Det var i alla fall väldigt roligt även om vi kom sist i turneringen. Men vi fick faktiskt pris i alla fall, jumbopriset tänker väl alla då, men faktiskt inte! Vi fick pris för att vi skötte byterna och inte klagade en enda gång! Så alla var väldigt nöjda. Imorgon är det tänkt att vi ska bada i Storsjön, hela klassen, men jag undrar hur det ska gå. Idag var det 10 grader och lätt regn. Men vi får väl köra volleyboll och leka lekar på stranden. Ska bli kul att få en dag med klassen i alla fall. Nej, nu är det tänkt att jag ska städa mitt rum, så det är väl bäst att kila iväg. Damma, damsuga och torka golv.
Puss & Kram från "Moppen"
None

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0