Tisdagen OutFit


Jag har på mig: Pösig klänning från GinaTricot, jeans Wow (BikBok), skinnjacka JC, skor från DinSko, smycken (ejbild) armband från Glitter & H&M.

Hallojsan! Här landade dagens outft. Ganska snyggt? Ska strax fram och äta pizza med Anna, det blir väl Kebabpizza som vanligt tror jag. Ska bli himla gott i alla fall. Idag är det den stora packningsdagen. Japp. Ska ju åka imorgon, så idag blir det packning. Har än så länge bara tagit fram Dolce & Gabbanan-väskan och en sovsäck.. Jag ska ta fram mer senare. Kanske, peut-être.. Idag är det äntligen lite soligt, Il fait du soleil. C´est gènial. Kul för en gångs skull. Inte bara regn som igår. Vad tro ni till Midsommarafton? Blir det det vanliga regnet, eller vaknar solen til liv? Här inne på fastlandet är ju chansen såhär stor: *, alltså nästan ingenting. Hoppas att Öland ger goda sol-chanser i alla fall. Så vi kan ta ett midsommar-dopp, Jojjo & Moi. Nej, nu får jag nog knalla mig fram till pizzerian, det går nog på 10 min.
Puss & Kram.

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0