OutFit för dagen


På bild: Vita skor från DinSko (NYA), jeans från H&M, linne från GinaTricot, sjal från Cubus och skinnjacka från JC.

Hejsan allihopa :) Idag blir det Outfits-inlägg i bloggen. Ganska snyggt, eller hur?Speciellt sjalen, love it. Ärligt, det är Annas. Igår var vi i stan. jag köpte ett linne från J-Store. Visar det senare. I lördags var jag också i stan, och shoppade nya vita skor, Skitfina från DinSko. Visar dem senare också. Idag och imorgon (Tisdag) kommer jag att blogga extra mycket, för sen är det semester Onsdag-Söndag. Japp. Ska med Johannas familj till Öland över midsommar. Ska bli riktigt kul. Fest. Så det blir väl mest packning där på Onsdagen, vi åker inte förrens klockan 15.00-15.30 ungefär. Kanske hinner med ett blogginlägg. Vi får väl se. Ska i alla fall blir kul att åka till Öland, första gången också! Så dte blir nog bra. Nej, nu ska jag gå och käka lite mat, risotto.
Puss & Kram, Ölandstjejen,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0