Nytt linne i garderoben


På bild: Ett nytt svart linne från J-Store, med knappar fram och små söta fickor. Svartrandigt med gråmelerade kanter på fickor och halsringning. Avskuret under byst.

Ja, det blev ännu ett inlägg idag (Måndag) för mig. Köpte detta underbart söta lilla linne i Söndags på J-Store i Jönköping. Blev mitt för endast 99 pix. Är jättenöjd. Det åker förmodligen med till Öland, kanske vara lite midsommarfin på midsommarafton? Eller så tar jag kanske min tub-klänning/kjol (vad man vill) och ett par vita leggings. Också fint. Nu måste jag ta mig för att hänga upp tvätten mamma bad mig om. Ska bara skriva några rader till. Förra veckan, Måndag-Söndag vecka 24 köpte jag 3 saker. Först den där tub-klänningen/kjolen på GinaTricot, som inhandlades antingen Onsdag eller Torsdag. Sen Lördag blev det nya skor från DinSko (Visas imorgon), och till sist linnet då som jag köpte igår. Söndag alltså. Alors Dimanche. Mycket fint alltihop. Just det ja, tvätten.
Puss & Kram, Tvättmakerskan


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0