Min Dag


---> Jag bakade en god Kladdkaka...
Hallå, hallå igen! Dags för lite uppdateringar här i bloggen. Har varit lite buzy dem senaste dagarna, det är ju sista veckan i sjuan. Igår (Måndag) åkte jag och Johanna ner en sväng till Storsjön och dog ett kvällsdopp. Väldigt skönt. Anna körde oss, den lilla bruttan har ju fått körkort! Hahha. I alla fall, Johanna och jag tog massa kort på oss när vi hoppade, simmade och dök. Väldigt roligt. Idag (Tisdag) har jag varit i skolan. På Hemkunskapen gjorde vi Glace Au Four (Stavning?). Väldigt gott. Sen var det dags för den årliga kabaréen som niorna anordnar varje år. Väldigt kul det också. Det ska bli grymt kul när vi får göra vår kabarée i nian :) Sen var det dags för sista SO-lektionen med Kentsson.. Kändes lite tråkigt, även om SO inte är mitt favoritämne (!) precis, så är han ändå en bra lärare. Sen var det då dags för den sista gympa-lektionen med vår kära "Alla älskar Tobbe", för det är ju alldeles sant. ALLA gillar honom!

Imorgon (Onsdag) är det dags för Fotbollsturnering! Ska bli grymt kul :). Bara det att vi i klassen inte är tillräckligt många, så vi slås ihop med 9a. 7b+9a= NOT A GOOD COMBINATION! men det ska nog funka :)

Tillsist säger vi grattis till Anna, och önskar mig lycka till på fotbollen!

---> Storsjön, det får avsluta allt. Puss & Kram,
None

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0