Med Guldhjärtan & Kedjor...


På Bild: Svart halterneck linne från GinaTricot. Tryck i guld, hjärtan & kedjor.

Hejsan! Dags för lite bloggande nu igen då. Skulle ju varit här redan i Måndags-Tisdags men det har varit så mycket nu i veckan. Vill verkligen hinna blogga mera, men tiden räcker inte till. Tråkigt. Har haft fullt upp med att packa upp, tvätta och färga håret. Ja, ni hörde rätt. Är nu mellanbrun. Är jättenöjd med det. Lite av det syns nog på bilderna. Idag (Fredag) så har jag på förmiddagen städat mitt rum, och sen på eftermiddagen drog Anna, jag & Lollo till stan. Fyndade linnet på bild på GinaTricots stora SommarRea, för ynka 64 kr. Så då slog jag till och köpte det. Gillar egentligen inte alls halternecklinnen, de är obekväma + att man inte kan ha bh under. Får nog införskaffa en halterneckBh eller genomskinliga bh-band. Men ändå så var det så fint, Gold & Black goes delicious. Nu är bloggen iallafall i full gång igen, med dagens outfit, klädvisning, skor, smycken, hår, smink, ja listan kan göras lång. Nu ikväll så är jag helt själv till klockan 10.. Vad ska man hitta på? Planen är att traska fram till Florens och köpa mig en god pizza, och sen titta på den nya filmen "Hur man förlorar en kille på 10 dagar" som jag beställde från Cdon.com nu i veckan. Blir det väl lite godis och en god dricka också. En mysig & go hemmakväll helt enkelt. Ha det fint! Trevlig helg.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: becka ^^

Älskar ditt linne :D <3

2008-07-07 @ 20:29:37
URL: http://beeckaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0