Me & My BasketBall :)

image61
På bilden; Jag & Min BasketBoll <3

Japp, det är faktiskt sant. Jag & min basketboll på bilden. Jag saknar verkligen den bollen. Men den gick hål på, snacka om klumpighet va? Jaja det är väl sånt som händer, I guess? Se om man kan dra in till den stora staden och införskaffa en ny. Kanske. För jag gillade verkligen den... Och idag har också årets första dopp skett. Japp, det är faktiskt sant. I Storsjön ungefär klockan 16.00 gick Louise och jag i. Johanna var förstås med också, och filmade hela kalaset. Lägger väl upp det här inom kort, måste bara få min mobil från lagningen av Telenor. Men ska väl hämta den strax i storstaden också. Johanna, hon är galen med sin kamera :) Hahha. 
Vad har ni gjort idag då?

Puss & Kram,
image62

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0