Marint, Skirts & Dresses.


På Bild: Linne med knappar, Linne/Klänning, Jeanskjol, Ballerinakjol, Klänning.

Hejsan Hallå! Dags för lite uppdatering igen. Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på GinaTricot-kläder. Hittade hemsidan www.ginatricot.se. Så jag plockade upp lite kläder och mixade ihop. Alla plagg däruppe är mina självklara favoriter. Älskar bara allt från linnet med knappar till jeanskjolen med slitning och den vackra klänningen. Är nog vääääääldigt svag för blått och vitt, vad tror ni? Det tråkiga var att mitt linne jag köpte igår inte fanns med.. Lite tråkigt, men vad gör man? Ni har ju förresten redan sett det, visade ju igår. Idag är det en go lördag, min favoritdag! Ikväll ska vi grilla kotletter, eller "kokletter" som min egen far säger. Fniss. Till det blir det potatisgratäng (mums!) och grekisk sallad. Idag ska jag även ha premiärgrillning av marsmallows (stavning, fel?). Väldigt gott, om jag inte lyckas sätta eld på dem, det hände nämligen på Öland förra veckan. Hahha. Ska bli gott i alla fall. Nu ska jag se om mamma behöver hjälp med maten.
Puss & Kram, "GinaTricot-tjejen":


Alla plagg ovan kommer ifrån GinaTricot.com

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Maria

gina tricot är en skitbra affär :)

2008-06-28 @ 17:16:30
URL: http://blooondiiie.blogg.se/
Postat av: Ellen

Mkt bra gjort :)

2008-06-28 @ 17:20:48
Postat av: lovisa

Klänningen var hyfsat söt-- ha en bra sommar =)

2008-06-29 @ 10:50:43
URL: http://lovisasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0