Do you believe in love?


På Bild: Britney Spears med senaste sagolika doften, "Believe" i härlig grön flaska! 
Hejsan alla Bloggläsare! Idag tänkte jag att jag skulle skriva lite om den senaste hitten från Britney Spears, nämligen Believe, som luktar sagolikt gott! Den har en karaktär av optimistiskt tänkande, inspirerande och sensuell i ett drag. En sprudlande blandning av exotiska frukter, skira blommor och förförisk ambra. Eller vad sägs om guavafrukt och mandarin, kaprifol, patchouli med ambra och rosa godisdofter!

Idag (om jag nu ska skriva lite om mitt liv) så ska vi först äta köttfärspaj med sallad och örtagårds-creme-fraiche, och sen ska vi bränna in mot Jönköping för att titta på en bärbar DVD och kanske handla lite nytt i kläd, eller sminkväg? Who knows? Måste ha en tjock och gó luvtröja att ha om vi nu drar till Öland, Johanna, jag och hennes familj. Vi får se. Kanske hittar jag något fint? Har ni något tips? Skirv gärna, allt är välkommet :) Sedan då lite om den här parfymen där uppe. Hmmr.. Ska jag köpa? Jag samlar ju på Britney Spears dofter, har Fantasy & Midnight Fantasy som pryder nattduksbordet.  Men ska i alla fall in till Kicks och lukta på den, och sen kanske beställa den i TaxFree-katalogen.. Kanske.. Vet allvarligt talat inte. Men vi får se! Är ju rätt sugen på Paris Hiltons "CanCan""  också. Men man kan ju inte ha allt.. Nu ska jag gå och steka lite köttfärs.
Puss & Kram (Je t´embrasse)

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0