Dagens OutFit


IDAG: Jag har på mig: Skor från SkoPunkten, vita pantalonger från J-Store, marinblå tub-klänning (NY!) från GinaTricot, vit volangkofta från Lindex, klocka från Ur & Penn och halsband från Glitter.

Japp idag blev det tub-klänningen från GinaTricot som åkte på. Älskar verkligen färgen. Har inte lagt upp något nytt på länge nu, bloggen har ju legat nere. Men nu kommer lite nytt!  Dagens Outfit, tex. Idag är det varmt och soligt, omkring 25 grader skulle jag tro. Idag ska vi åka till Sandsjöbaden och äta lunch, mamma har fyllt år. Ska bli très drôle.

Nu framåt händer det mycket, sista veckan i årskurs 7. Jag kommer lägga upp ett schema här inom kort. Ska bli skönt att få sommarlov, äntligen.
Puss & Kram,
None

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0