Dagens OutFit- Måndag


På Bild: Jeans från H&M, Linne från GinaTricot (www.ginatricot.se), skor från SkoPunkten, smycken; vitfärgad blomma- H&M, örhängen Deluxa.

Hej! Vad gör ni? SJälv har jag idag varit inne i Jönköping (igen?!) och ätit på Chili Tai med Mamma, Pappa, Anna, Mormor & Morfar. Väldigt gott. Innan vi gick och åt ungefär vid klockan 12, så gick vi lite i affärer.. Jag provade ett par korta pösiga jeans med dragsko nertill från Once, men dem var lite för stora. Vi kunde ha sytt in dem lite, men jag bestämde mig för att kolla H&M & GinaTricot först. Och på GinaTricot hittade jag dem perfekta jeansen! De är ganska mörka med slitningar & snygga tvättar. Pösig+dragsko nertill, fast hellånga. Skitsnygga. Så jag slog till och pungade ut 500 spänn. Men snygga var dem! Så jag är nöjd med dagen.. Ja, juste, vi beställde ju resa till Stockholm idag också. Den 10 Augusti drar vi iväg, och blir borta två nätter, till den 12 Augusti. Ska bli roligt! Och tillsist; Vi åker till Gotland på Lördag. Vi ska åka hemifrån Forserum vid 16.30-17.00 ungefär. Så tar det ju rejäla två timmar till båten, med fika och sånt. Båten går sedan 21.05 från Oskarshamn. Så dte blir nog bra ändå. Ska i alla fall bli skönt att åka iväg till vår kära ö.
Ha det bra!
Puss & Kram

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0