Två Bilder..


På Bild: Från Öland, när vi hoppade och tog kort på den stora Luftkudden.

Hejsan! Idag är det sol och strålande väder. Idag la jag upp två bilder från, en på mig, en på Johanna. Mycket fina båda två. Vilken tycker du är finast? Kommentera gärna! Nu siter jag bara här och blickar ut över kvarteret.. Inte mycket annat att göra. Det är för tididgt att börja packa, och så mycket annat har jag inte för mig heller. Idag kommer även dem nya jeansen jag köpte igår upp här på bloggen. Jag avgudar dem! Så jättesnygga! Så det blir väl det jag pysslar med.. Idag blir det plättar & jordgubbar till lunch- Mmmm :)
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0