Tre lack i sommarens färger


På bild: Tre heta nagellack från Kicks av märket Mavala. Det är Lisboa 9, Bangkok 32 och Glacier. Mina absoluta favoriter i sommar. Glacier är perfekt att ha till manikyr, Bangkok är snyggt till sommarfesten och Lisboa är fint på stranden. Jag har just nu Lisboa målat på the nails. Lacken kostar cirka 39 kr/st.

Idag har det äntligen svalnat av lite. Mycket skönt. Nu tycker jag att det är lagom varmt faktiskt. Idag ska jag och Johanna äntligen träffas igen efter 4 veckor ifrån varandra. Hurra! Vi ska åka ner till storsjön och ta ett kvällsdopp där vid klockan 6 ungefär. Ska bli skojjsigt. Och skönt, har ju inte badat på ett bra tag nu. Om det är väldigt varmt får jag lätt värmeutslag, och det blir inte bra om jag badar då. Men idag så ska jag i plurret! Idag hinner jag till och med följa med mormor och mamma upp till HembyggdsGården en sväng, och fika en stund. Mysight. Oj då.. Kom just ihåg att jag skulle ta hand om disken där nere.. Måste nog kila nu. Återkommer med ett inlägg senare idag, om doppet i storsjön. Tjiing.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0