Torsdagen OutFit


På Bild: Linne från H&M, kjol- JC, klackskor-SkoPunkten & solglasögon från H&M (www.hm.com/se).

Halloj! Tyckte ni om OutFiten idag? Tyckte den var riktigt gullig. Vädret är ju också ganska gulligt; strålande solsken och uppemot 25 grader idag. Härligt! Idag blir det till att åka in till Jönköping och gå och titta lite i affärer. Har haft liiiite tråkigt dem senaste dagarna. Johanna har åkt till Öland, kommer hem om 5 veckor. Alice är på Roskilde-festivalen i Danmark, och Louise, ja henne vet jag faktiskt inte var jag har. Så Jönköping och shopping blir mina kompisar för dagen. Ska väl inte köpa något speciellt, men GinaTricot har ju fortfarande rea... Kanske blir något nytt därifrån? Who knows? Måste nog slänga ner lite packning idag också, åker ju till Gotland på Lördag. Har hela dagen på mig imorgon, men vill helst inte stressa.. Hinner säkert på Lördag också. Som ni bloggläsare vet, så kommer jag att försöka hålla er uppdaterade om livet på Gotland. Dock tyärr inga bilder, det är ju allmäna datorer på biblioteket jag kommer hålla till vid. Ska höra mig för. Skulle ju vara roligt att slänga upp ett par bilder här på bloggen också! Men vi får se.. Ska i alla fall bli grymt skönt att dra iväg.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0