Tillbaka i Forserum


På Bild: Gotlandsfärjan, vår stuga, överblick över Visby, jag i poolen, södra delen av ringmuren och ett gammalt skepp nere i hamnen.

Hejsan! Vad gör alla denna Måndag? Själv så uppdaterar jag lite här i bloggen. Ganska fina bilder jag lagt upp, va? Älskade verkligen det där skeppet nere i hamnen. Så himla fint! Det är skönt att vara hemma igen. Nu fungerar ju bloggen som vanligt igen. Så idag blev det lite bilder från semestern. Jag har ju även köpt en hel del på Gotland, tänkte ta en foto-runda i eftermiddag och ta lite kort på sakerna. Ska även skirva lite planeringar för bloggen, samt att jobba med den nya headern, som ser ut att bli ganska fin. Ska jobba lite med det nu,
Puss & Kram,
(Med underskrift) (!)

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Tuva S

Halloj där! ;D

Fin blogg du har!

// Stoss på stallet.se

2008-07-15 @ 16:12:27
URL: http://tuvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0