Saftiga Vattenmelons-bitar


På Bild: Saftiga melonbitar som jag skar till, som typ är den godaste (efter glass då) att äta när det är svin-varmt ute. Shit pom-frite vilken hetta alltså. Olidlig.
Tja, pust. Shit vad varmt det är alltså! Ialla fall här i Södra sverige runt Vättern. Wow. Men ja, det är väl rätt så gott, även om jag inte är något fan av sommaren. Men men. Mm, det var så grymt gott att äta vattenmeloner, typ favoritfrukten så här års Tål ju inte sådär överdrivet mycket annat heller.. Men melon tål jag i alla fall+ att det är gott!
Idag sysslar jag med miljoner små-projekt känns det som. Tänkte försöka göra något litet collage med typ kändisar att ha på mitt rum. Skulle bli finfint. Men hittar inte så överdrivet många gamla tidningar. Så får väl leta vidare. Sen så fifflar jag lite med en ny header, den jag har nu är jag helt enkelt inte så nöjd med. Den är ganska tråkig, men jag ska försöka att göra en ny tills imorgon eller kanske tills på Tisdag i alla fall. Vi får se. Kollar även in min garderob, för att försöka hitta nya stilar att lägga upp här.
Nej, nu blir det till att äta blåbär och mellanfil. Gott, gott. Och kanske en omelett, är hungry!
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0