Pajen står i ugnen och väntar på att bli klar..


Pajen står just nu i ugnen och ska strax tas ut, om cirka 5 minuter. Visst blev den fin? Och blåbär som är så fruktansvärt gott också... Är helt såld på blåbär, det är nästan lika gott som jordgubbar med grädde och socker.. Mmmm så gott!
Idag har jag gjort en massa saker här på bloggen. Känner mig lite småstolt. Uppdateringar har det inte blivit så många, har ju jobbat med designen istället. Har lagt till datum på bloggen, en ram runt allt, bytt färger+ en massa andra saker. Och det ska bli mer, lita på det! Ska kanske lägga till en klocka och kanske någon annan bakgrund.. Vi får se vad som faller mig i smaken.
Vad har hänt idag? Ja, idag så ansvarade Anna och jag för maten, vi gjorde vår mumsiga tacopaj med creme fraiche och philadelfiaost. Idag har jag mest kollat på film, och läst bra böcker. Sms:at lite med Johanna också, som förresten kommer hem idag! Roligt. Så imorgon blir det nog att vi är en stund hos någon, och pratar massa om vad som hänt de här 5 veckorna vi varit ifrån varandra. Nej, nu tänkte jag titta in lite på min bilddagbok en stund. ha det bra,

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Sandra

Hej! Vilken fin blogg du har! Hur kan du göra den så snygg? Såg dig från Stallet.se...

2008-07-29 @ 20:50:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0