Nu åker jag iväg- igen

Japp. Nu åker vi strax till Gotland och Visby. Klockan är nu 14.50 och vi åker vid 16.45 ungefär. Båten avgår senare från Oskars Hamn vid 21.10. Ska bli så grymt skönt! Älskar verkligen Gotland. Ett litet moln drar ändå in över det hela, GinaTricot finns inte där. Hur kan dem vara så himla efter? Hahha. Inte heller riktigt kebab finns, utan det är fejkköttet och vitlökssåsen som dem kallar "kebabsås". Som tur är har jag med mig en bruk med riktig smålädsk kebabsås. Så tar väl den på någon uteservering någon kväll. Fint. Nu precis så gjorde jag Fransk Manikyr, och strax blir det fika. Ska bli skönt att lämna regniga Forserum också. Ska försöka att uppdatera här också. Lovar. Imorgon (Söndag) kommer jag bara sticka till Biblioteket och låna några böcker. No uppdatering tyvärr. På Måndag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, det blir nog lite shopping. Vi har ju lite planer på vad vi ska göra, åka till Blå Lagunen & åka till LummelundaGrottan. Ska bli skoj. Nej ni, nu så är det fika på gång. Ses & Hörs.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0