Månadens Bästa Bästa Bästa Bästaste Köp!


På Bild: Den så otroligt sockersöta älvan i en glaskula som jag fann i en liten affär på Gotland. Älvan är ungefär 14 cm hög och 12 cm bred. Kostar runt 119 kr.

Hejsan! Vad tycker ni om den lilla bedårande älvan däruppe? Så sjukt sockersöt! Var bara tvungen att lägga vantarna på den! Alltså, det är nog det finaste jag har köpt till mitt rum! Den passar precis på pricken i mitt rum på en liten hylla pappa har snickrat ihop. Älvan kostade 119 kr, dyrt tycker kanske vissa, men jag hade sparat pengar under hela året, för att kunna köpa nåt speciellt.  På den vita hyllan har jag också två knall-turkosa ljuslyktor, som jag köpte på Indiska. Blir såklart ett inlägg om dem också. Ser så otroligt fint ut med den lilla hyllan, glasälvan och ljuslyktorna ovanför sängen. Wow. Ska visa hela stassen imortgon, tänkte jag. Nej, nu ska jag gå och käka lite HaveFras! See´ya!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0