Isadora Build Up Mascara!


Bild: Isadoras Build Up Mascara, som blev min idag för endast 89.50 kr. Köpställen: Åhlens, Kicks, Lindex & H&M. (H&M har kampanj på mascaran, ordinarie pris är 119 kr)

Yo folket! Idag blev det shopping igen, den här gången en mascara som jag var i stort behov av.  Jättebra, och framförallt väldigt billig. Är så himla trött på min L´oréal Lash Architect, som visst ska vara bra, men den kladdar något hejdlöst och är super-seg. Kan det bero på att jag haft den sen i julas? Svar: Hmmr, ja. Ja, det var faktiskt läge för a new one. Köpte också ett vitt nytt linne från DIVIDED i strl 34, behövde även det.
Idag är det ju så grymt varmt ute, så det inte är sant! Shit happeneds. Hahha. Nejdå, det är ganska skönt, även om jag aldrig någonsin varit mycket för solen. NoNo. Ögonen rinner något hejdlöst, så fort solen kommer fram. Jippie.. 
Nej, nu ska jag nog dra och titta på någon film i min ensamhet. Woho.. Det blir nog Bring it on 1 eller 3, eller kanske nåt One Tree Hill avsnitt, who knows? Tjiiing.   
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0