I Love Gotland..


På Bild: Vackra sommarstaden Visby, i sin bästa grönska & prakt.

Hej. Så mycket pågår nu. Jag packar för fullt inför resan imorgon, uppdateringen rent av suger här på bloggen, och det känns inte som att någon läser min blogg, förutom jag själv då. Fick reda på att min allra allra bästa väns morfar har gått bort. Jag vill trösta henne, finnas där för henne. Men hon är på Öland.. Saknar henne enormt. Min Johanna. Jag vet hur det är att mista nån man älskar. År 2002 dog min farfar, och år 2003 gick min farbror bort....

I alla fall så kommer jag att försöka uppdatra så gott det går, medans jag är borta. Ikväll bli´re pizza till kvällsmat, så väldigt gott <3
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0