GOTHEBURG WATCH OUT!


På Bild: Någonstans mitt i kletet i Göteborg, och Anna & Jag. + three hearts <3

TjooHo! What´s up, PartyPeope? Själv är jag på ett strålande humör, nu händer det ju bara för mycket! Om vi börjar idag då, så blir det först tacos till lunch, och sen en våffla eller räkmacka i hembyggsgården med pappa, mormor & morfar. På Söndag ska vi åka till Tranås/Sommen, och fika hos faster & farbror. De ska ha en mysig stuga där någonstans. Ska bli kul att få åka båt också. Skojjsigt. Sen på Måndagen efter det så drar Anna & Moi till Göteborg, för att shoppa och ha kul! Ska bli grymt roligt! Ska försöka köpa någon ny kofta, det finns många snygga på GinaTricot.. Vi får se. Sen den 10 Augusti åker jag, mamma & pappa till Stockholm, första gången för mig. Vi ska komma hem den 12:e igen, vid niotiden på kvällen. Två dygn på hotell alltså. Wooho! Det ska bli grymt kul!
Nu ska jag steka lite köttfärs till Tacosen.
Puss & Kram, Love my sister Anna,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anna

De ska bli roligt, men du får inte lägga ut sånna hemska bilder på mej hahahaha :D

2008-07-16 @ 17:18:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0