Finfina Ljuslyktor


På Bild: Turkosa ljuslyktor från Indiska, cirka 29.50 kr/st. Lyktorna köptes på Gotland, och finns i många andra fina fäger.
Idag visar jag mina nya ljuslyktor som jag inhandlade på Gotland för ungefär 2 veckor sedan. Ganska fina va? Passar jättefint på min lilla vita hylla där även älvan sitter. Finfint. Nu väntar jag på att hamburgarna ska bli färdiga, för sedan klockan ett ska vi åka mot Tranås. Vi har även beställt en god smörgåstårta som vi tar med till faster & farbror. Ska bli kul att åka dit och se hur det ser ut, och kanske åka lite båt om det inte regnar. Nu tror jag att hamburgarna är färdig, så nu sticker jag, Thiiiiing,
Puss & Kram.

 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0