Ett kärt återséende


Johanna och jag som äntligen kramas om efter 4 veckor ifrån varandra. Det var härligt att se varann igen! Vi förgyllde dagen med ett dopp i Storsjön. Idag tänker vi lite extra på Johanna, vars morfar begravs idag.

Hello everybody! Idag är det Torsdag. Och jag har faktiskt namnsdag! Helena & Elin. Grattis till mig. Igår var jag ju en stund med Johanna på kvällen, vi käkade Gott & Blandat, drack päroncider och badade i nästan 2 timmar! Väldigt kul var det. Nu på morgonen har mamma och jag varit i Nässjö, och handlat lite olika saker. Jag köpte en ny deo, + ett nytt chockrosa nagellack från Mavala. Älskar verkligen Mavala-lacken! De är så härliga! Sen senare idag, tror det var halv fem, så ska mamma klippa sig, då hänger jag på, ska nämligen klippa luggen litegranna. Det behövs. Ska försöka återkomma innan vi åker, med dagens outfit, som idag är ganska fin.. Ja, i alla fall, hej så länge!
Puss & Kram,
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0