En vanlig Lördagskväll...


På Bild: Peel of mask (ansiktsmask) från Åhléns, cirka 20 kr, jag som väntar på att ansiktsmasken ska torka, samtidigt som jag läser FRIDA sommarspecial, mitt vackra armband + dagens outfit som idag består av: Crocker-jeans från JC, linne från H&M, skor från DinSko (NYA) och mitt nya armband från Inspire 

En vanlig Lördagskväll... Blev sugen på att göra en ansiktsmask, så nu i veckan, tror det var i Torsdags, köpte jag ansiktsmasken för ynka 20 pix på Åhléns. Den är väldigt skön att göra, huden får fin lyster och den är grymt skön att dra dän, när den torkat. Så det är väldigt bra. Hett tips om du letar efter en bra ansiktsmask. Den innehåller förresten gurka, citron & lime. Fräsch blandning. Vad tycker ni om dagens outfit idag då? Ganska enkel, men ändå helt OK. Fint att matcha med turkost (läs nu inte turk+ost, hahha) och ett fint armband. För att hoppa från ett ämne till ett annat, jag saknar min Johanna grymt mycket just nu.. Men snart komer hon hem, och då ska vi va fett mycket! Nu blir´e film-time,
Puss & Kram

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0