En söt liten prydnads-ask


På Bild: En söt liten ask med ros på locket som jag har på mitt rum. Asken är ungefär 6 cm bred och 5 cm i höjd. Fyndas för cirka 35 kr.

Bonjour! Hejsan, hallå! Idag blev det en liten ask som landade här på bloggen. Söt va? Tycker den är Übersööt! Väldigt gullig. Köpte den i Jönköping för några veckor sedan, och har totalt glömt bort den. Men nu rök den fram igen! Perfekt att ha små öronhänge i, eller varför inte lite pärlor eller några hårklämmor? Blir fint.
Vad har hänt idag? Ja, nu på morgonen så vaknade jag vid halv tio, gick upp då. Kollade på Blue Water High (typ favorit-serien på sommaren) och sen efter det vid typ halv elva eller nåt, så masade jag mig in i duschen och tog min goá morgondusch. Använde L´oréals inackning, väldigt bra! Rekomenderas. Finns på Åhléns, Kicks eller H&M för cirka 70 kr.
Vad händer idag? Idag? Hmmr, ja. Anna och jag ska göra Taco-Paj till lunch, och sen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på.. Lägga upp dagens outfit här på bloggen blir det nog senare idag. Ja, vi får se vad som hittas på. Nu tar jag nog ett avsnitt av One Tree Hill,
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0