DAGS FÖR HEMFÄRD!

Idag åker vi hem från Gotland.. Vill ärligt talat inte göra det.. Vill vara kvar här! Jag älskar dena otroligt vackra stad. Men ska väl ändå bli skönt att komma hem, såklart. Idag är det solsken och runt 21 grader skulle jag tro. Klockan är nu 14.38 och vid cirka 16.00 ska vi bege oss ner till hamnen och åka ombord på båten som tar oss hem till fastlandet. Jag har faktiskt shoppat ganska mycket här på Gotland. Hmmr får se nurå.. Har köpt ett grönt linne med knappar från Cubus, 2 olika sorters armband, ett från Inspire med berlocker, och ett magnet-halsband/armband. Även en glasälva (visar i veckan), två ljuslyktor från Indiska, och en ny bok. Plus en rad andra småsaker... Hårinpackningar. Så jag har shoppat loss en hel del. Imorgon, Söndag, är jag hemma, och då ska allt rulla på som vanligt. Kommer då lägga in dagens outfit, lista på vad jag har köpt, en rad news, kanske lite nytt från KändisProfilen+ thoughts about som är ganska nytt. Får se vad som kommer att dyka upp här framöver. Ska i alla fall bli gott att kunna ladda upp bilder hemifrån.

Puss & Kram,
**Elin Palmqvist**
(Ingen underskrift idag heller)

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0