Dagens OutFit- Tisdag


På Bild: Grönt linne från H&M , klänning, JC, sidenband från GinaTricot, vita pantalonger från J-Store & skor med klack från SkoPunkten. Smycken: Klocka, Ur&Penn, silvermedaljong från H&M. 

Tisdags Outfit ligger nu uppe på bloggen. Kände mig lite extra somrig och fin idag, klänning och pantalonger är fint. Riktigt fint. Och somrigt. Och sommar kan man väl ändå kalla denna Tisdag för, eller? Soligt och runt 20 grader har det legat på i medeltemperatur hela dagen. Tänkte skirva lite om vad jag har gjort idag, men sen kom jag på; Vad har jag egentligen gjort? Faktiskt inte mycket.. Faktiskt ingenting speciellt alls. Vi har ätit jordgubbar till middagen, och sen till kvällsmat nu då så blev det de jordgubbarna som var kvar. Riktigt gott. Har varit framme i centrum och köpt chips & läsk till Allsång På Skansen till mamma och pappa, själv tittar jag nog på Pretty Women på den bärbara. Så ska jag fördriva min tid ikväll. Har också varit med pappa i Lekeryd och tittat på sten. Hahha, tänker väl vissa, alltså trädgårdssten.
Imorgon är det Onsdag. Min bästa vän Johanna åker då till Öland i fem hela veckor. Kommer verkligen att sakna henne. Hoppas att vi hinner träffas innan hon åker. Själv åker jag på Lördag till den andra "Öa" om jag får uttrycka mig riktigt småländsk. Gotland. Håller även på och fixar lite smått med en ny Header, håll utkik de närmaste dagarna. Ha en bra kväll!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0