Armbandet från Visby..


På Bild: Mitt armband som är en självklar favorit i sommarvärmen. Fyndat på Gotland i Visby för 99 pix. Silvrigt värre!

Mitt nya armband som jag fyndade på Gotland för endast 99 kr, var förstås ett tag sedan jag köpte. Men tänkte ändå lägga upp det här och visa lite. Armbandet består av 4 "stora" turkosa pärlor, följt av 5 små pärlor som siter vid silverberlockerna. Det är även silverpärlor med i själva armbandet, plus då berlockerna som är i lite blandad form och storlek. En berlock är till exempel formade som ett stort höstlöv, medan en annan är ett hjärta eller en snäcka. Både somrigt med snäckorna och hjärtat, eller höstigt med höstlöven och de stora silverpärlorna. Armbandet är av märket "Inspire", som jag köpte på den stora marknaden i Visby i sommar. Passar till ganska mycket, tycker mest om att ha det till mitt knall-turkosa linne, då känns det extra finfint. Vad tycker ni? Senare idag kommer jag även att lägga upp dagens outfit, och det jag kan säga är; Armbandet ingår i OutFiten...
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Qlimax (inne på stallet.se)

Snygga bilder du har=) gillar armbandet^^ bra köp=)

2008-07-19 @ 16:12:34
URL: http://bubbelmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0