---> Nystartad Blogg

Skrivet den 12-2-2008 av Elin Palmqvist

Hej, hej och välkommen till ModeByPalmqvist. Bloggen ägs av Elin Palmqvist. Jag är 14 år och bor i en halvsovande håla mellan Nässjö och Jönköping. Jag går i 7:an med mina kompisar och lever livet, helt enkelt. På Fritiden sysslar jag gärna med Dans eller Teater. Tycker också mycket om Basket, men spelar inte i något lag. Jag skapade denna blogg för att jag är intresserad av Mode och Smink. En Modeblogg helt enkelt. Här kommer kanske att stå olika sminktips, klädmode eller "månadens bästa köp". Jag har ju aldrig haft en blogg förut, så kan väl inte så jättemycket om det - än. Men det blir väl bättre med tiden hoppas jag  =)
Men ni får ha det så bra ändå.

PussPuss


image3

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0