Vad ska jag välja?

Okej, såhär ligger allting till. Jag har 3 olika utstyrslar som jag funderar på att ha ikväll.
Det är:
En svart klänning
En lila & svart klänning
Ett svart linne med vita kedjor.



Okej, bilderna blev lite konstiga, men det var enklast att ladda upp dem såhär.
Jag tänkte:
Den svarta klänningen och min sidenjacka, masor av silversmycken, smink.
Den svarta & lila klänningen med svarta tights, långt halsband, uppsat hår.
Svarta linnet med ett vitt linne under, och coola jeans.
-Vad sjutton ska jag välja?
Johanna kommer hit vid 4 ungefär, hon får hjälpa mig att välja.
MEN, VAD TYCKER NI? :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: En van/Sandra

Vad fan vilka snygga klader!!!!Var har du hittat sana????;D

2009-01-02 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0