Une Robe :)


Yes yes, här har ni då äntligen min nya klänning för jul/nyår. Var ett bra tag sen jag köpte den, säkert minst 2 veckor sen. Men det var inte så kul att ta fina kort med ett gigantiskt gips på armen. Så det fick skjutas upp lite, men här är den i alla fall. Visst är den fin? Kommer från GinaTricot, (som allt annat jag äger) och kostar 199 kr. Billigt och bra! Så den kommer jag att bära i jul och på nyårsafton. Perfekt!
Förövrigt så sitter jag här i vintermörkret och pysslar med en ny header till bloggen, kommer att komma upp inom kort.. Så håll utkik!
Kvällen kommer att fördrivas med att plocka in kläder i den nya ( och större) garderoben. Ska bli skönt att få in så mycket som möjligt nu. Köpte lite julklappar till Johanna och Louise, och en till Anna förstås. Nu är allting färdigt inför jul! Köpte en annan fin sak från GinaTricot igår också, och något litet spetsigt från H&M. Kommer upp imorgon...
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0