Söndag-kväll


Hejsan denna Söndagkväll i mitten av December. Vad gör ni alla ute i snömörkret? Eller ja, alla kanske inte har snö, men här är det så i alla fall. Har precis ätit lite risgrynsgröt, mumma! Övat med Stop till ungefär klockan 7, är helt slut. Två och en halv timma, puh. Så nu är jag riktigt trött.
Förörvrigt så är nu min utbyggda garderob nästan helt klar. Har hängt upp alla kläder som går att hänga upp, så nu är det bara ett par hyllor som ska sättas in. Det blir verkligen hur fint som helst! Foto? Imorgon :)
Här ovan ser ni då min nya jacka/kofta jag köpte på GinaTricot i Fredags. 299 kr. Snygg, eller hur? Som ni kanske kommer ihåg så skrev jag i förra eller förrförra inlägget att jag också köpte något fint litet spetsigt från H&M. Många av er kanske redan har listat ut vad det är för något? Ja, alltså, en bh från H&M. Svart, med prickar och spets. Helt gudomlig! Kommer upp imorgon efter skolan. Nu ska jag mysa ner mig under täcket med One Tree Hill. Love <3
Puss & Kram,
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0