Slaskigt värre

Hej på er!

Slask, slask, slask. är det det enda man ser ute på gatorna nu eller? Igår var det verkligen jättefint ute, gnistrande snö och bitande kyla, och vad möts man av idag om inte just slask? Det är typ det värsta jag vet, (efter en varm sommar då). Men ja, det är ju i alla fall lite snö. Vad tror ni då, kommer det någon snö till julafton? Tveksamt, men man får ju alltid hoppas, även om det kanske är lönlöst. Jag menar, det har ju inte varit någon snö på 3-4 år..
Okej, jag kom på en sak. Jag har fortfarande inte visat er min nya klänning jag köpte förra Torsdagen. Åh, det måste jag ju verkligen göra, den är så sjukt fin! Avslöjar inget ännu, men den är verkligen något utöver det vanliga. Ska bara köpa till en fin accesoar på H&M, sen är allt klart. Håll ut..

Jag har märkt en förändring i statistiken (antal besökare) här i bloggen. Igår hade jag mer än dubbelt av vad jag brukar ha, i Onsdags var det också så, och idag är det inte heller dåligt. Känns förstås superkul att nya läsare har anslutet sig till min blogg. Glöm bara inte att lämna ett spår ibland, så att jag vet att ni finns. Kommentars-boxen är alltid öppen :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0