Övning ikväll!


Hejsan allihopa! Nu har jag äntligen jullov, känns hur underbart som helst. Ikväll blir det övning till Julmusikalen, som går av stapeln imorgon och på söndag.. Pirrigt värre! Slänger i mig en pizza innan jag åker.
Idag var det ju också de första betygen som skulle delas ut, det var riktigt nervöst att stå där med kuverten. Vi sa också hej då till vår Franska-lärare, Karolina, jag kommer verkligen att sakna henne. Bästa läraren ever alltså!
Jag har också en liten outfits- bild idag som jag tänker visa här nedanför. Hann inte alls göra om dem, så dem är helt traditionella! Kommer här nedan :)


























Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0