My Outfit


             
Tänkte att det är ju ändå ganska längsen jag lade in en outfit nu, så här kommer en. Jag bär:
Kofta från GinaTricot
Tröja från H&M
Jeans från JC
Klocka & Öronhängen, Ur & Penn
.............
Aha, nu är det bara två dagar kvar till julafton. Kan knappt fatta det, december har bara runnit iväg. Jag kommer inte ens ihåg dem första dagarna av månaden, då gick jag ju med gips. Jag bara räknade ner till den 11:e, då jag äntligen tog bort det. Jag brukar också alltid tillverka en egen julkalender, med sånt godis jag gillar, istället för dem där vidriga chokladerna dem trycker i chokladkalenderna! Men så blev det ju inte iår heller, varav gipset då. Så det känns synd att jag aldrig kunde göra en, det är verkligen roligt.
Lärarna har tryckt på oss massa prov nu i slutet av terminen, i fredags fick ju ju äntligen jullov! Det är så grymt skönt att bara vara ledig, och göra saker man aldrig annars hinner med. Riktigt skönt är det. Till exempel idag, då gick jag upp vid halv tio, och bara slöade och tittade på Americas Next Top Model 9 och klädde på mig vid halv tolv! Riktigt skönt är det att bara gå runt och slööööööööa :) LOVE JULLOV! <3
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0