Mellandagsrea


Tjooho i stugan. Fyndade dessa fina grejor- alltihop på GinaTricot förstås. Det var ju en superstor mellandagsrea, det fanns hur mycket fint som helst! Jag var helt galet kär i alltihop, det var superkul att shoppa idag!
Dessa plagg fick i alla fall följa med hem:
Supercool rockig t-shirt  99 kr 49.50 kr!
Liten söt festtopp, svart med vita kedjor. 149 (ord-pris)
T-shirt & Kjol i ett 149 kr 79.50 kr.
Helt jäkla freaking galet! Allting fick jag för 273 kr. Sanslöst!
    
Passade också på att köpa nytt set med fransk manikyr, denna gång från Viva La Diva. Hoppas nu bara att det funkar bra, och inte torkar ihop alldeles som mina senaste gjort, H&M:s och Depends. 

PS: Spana in bloggen imorgon, då visar jag något jättefint jag köpte idag också. På eftermiddagen blir det testning av en produkt. Ses :)
Puss & Kram,
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0