Mamma Mia - Believe

Hejsan, och välkommen tillbaka efter det korta jul-uppehållet 2008!
Jag känner mig fruktansvärt mätt på julmat nu, det är ju nästan som att man spyr. Igår var det supergott, gröt och allting, och sen idag så var det blä! Ikväll funderar jag på att göra en hederlig omellet, det är jag sugen på. Med gräddost och tomat i. Yummi!
Ja, som ni kanske förstår så fick jag ju då Mamma Mia i julklapp, den stod högst upp på önskelistan iår. En sanslöst rolig film, som jag blev kär i redan på bioduken, när vi såg den i November. Fick också Britney Spears nya parfym Believe, blev superglad för den!
Imorgon drar ju mellandagsreorna igång för fullt i Sverige, någon ska ska slänga sig in redan imorgon kanske? Jag ska vänta till lördag tänkte jag, Johanna kunde inte förrens då, så det blir bäst. Imorgon ska jag skriva många blogg-inlägg till er, ska inte göra ett skit på hela dagen. Datorn, och nya boxen av One Tree Hill fördriver min dag ändå. Plus en Paradis och några choklad-sjöfrukter.

Ha en fin kväll, imorgon kommer en lista på det jag planerar att köpa på reorna! :)



Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0