Lite av julklapparna





God annadag jul, eller vad sjuttsingen man nu säger. Hoppas att alla har det bra ute i kylan (eller värmen?!). Själv sitter jag här och skriver lite till er, någon måste ju göra det, eller hur? Haha. En otroligt ful bild kom det upp idag i alla fall, upptäckte att mamma har med sin kamera i handväskan. Sjutton också, det fick bli mobilbilder. Försökte göra om den så att den skulle bli lite bättre, men jag lyckades inte så värst bra. Men det får ni stå ut med, voux :)
Jag fick då alltså dessa underbart söta små askar från Åhlens innehållande vita och rosa badkulor, och fina vita badrosor. Gissa vem som ska testa alltihop så fort badkaret är inkopplat. That´s right. Moi.

Idag är det en skön fredag, annandagen. Gör egentligen ingenting speciellt idag, pysslar med lite olika saker. Tittar på nya boxen säsong 5 av One Tree Hill som dök upp bland paketet i förrgår, läser Linas Kvällsbok ibland, och varvar allting med lite Paradis-choklad och Twist-påse. Låter ganska skönt, eller hur? :)
Nu skall jag strax läsa lite ur min nya FRIDA Vinterspecial, som jag köpte idag. Plus FRIDA-kalendern.
  
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0