Gläns över..


Hejsan hoppsan i julstressen! Vad gör ni alla därute? Längesen jag fick en kommentar, skriv gärna så vet jag att ni finns! Nu har jag precis duschat, och målat naglarna med manikyr tills ikväll. Föreställningar igen idag, 2 stycken faktiskt. Klockan 3 & klockan 6. Men det ska nog gå jättebra tror jag! Igår var det ju första föreställningen, den gick superbra. Det enda som kunde varit bättre var att jag inte skulle haft ett fett hårstrå i ögat under hela jullovsdansen. Men det fick jag ut tillslut, när dansen var över! Hahha. Annars gick allting verkligen lysande!
Nu skall jag gå och försöka borsta ut mitt rufs till hår, ses snart <3
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0