Elins garderob


Äntligen, äntligen, äntligen säger jag bara! NU är allting klart i den nya garderoben, det blir hur snyggt som helst! Åh, shit vad jag är nöjd. Bilden är tagen från spegeln  i garderoben jag kirrade MVG för i slöjden! Nedanför inlägget kommer ni att få se fler bilder från garderoben, ska bara skriva om lite annat smått & gott först.
Om vi då ska tala om betygen, så får jag ju mina första på Fredag! Nu får jag äntligen se om allt jobb har lönat sig! Vet väl ungefär hur mina kommer att se ut, en del VG, ett MVG och några G. Ämnet som jag är mest osöker på är NO. Vet inte alls vad jag får. Har haft G+ och VG+ på proven nu i höst, vad sjutton kan läraren sätta för betyg då? Stör mig något grymt på dessa "plus" som lärarna envisas med att sätta, dessa syns ju ändå inte i slutbetyget på terminen. Vad ska dem vara bra för nu då?
SSom ni kanske kommer ihåg så skulle jag ju visa min nya fina bh här på bloggen, detta kommer upp ikväll eller troligtvis imorgon. Ska öva med Stop ikväll, börjar vid halv åtta, och lär nog hålla på tills minst nio. Men imorgon kommer bilderna upp, promise :)


Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Jag slutade när jag flyttade från stan och mitt lag för ett och ett halvt år sedan :/ Innan var innebandyn mitt liv så det är lite tråkigt :/

2008-12-15 @ 18:43:43
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0