Den där fisken..



Hallos i bloggvärlden! Sitter nu här och skriver ett par rader till er, klockan närmar sig fem i åtta. Strax Andra Avenyn med andra ord då. Blev rent ut sagt besviken på svt.se idag, jag läste att på torsdag är det sista Andra Avenyn för säsongen! Hallå, förra året körde dem ju till och med över julhelgen, på julafton!? *Sur*.
Har varit på gudstjänst ikväll nu också, klockan sex. Det var Johanna och jag plus ungefär 11 stycken till. Kyrkan var verkligen fullsatt, haha. Vi kan ju inte gå den 21, då går den stora julmusikalen av stapeln, hjälp nu blir jag nervös! Nu ska jag ta mig på mig mysdressen. Ses :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0