Bara en månad..

kvar tills jag fyller år! 11 Januari smäller det :)

Tjooohoo alla blogg-läsare! Jag är på ett strålande humör, har ju äntligen tagit bort gipset! Åh, kan ni föreställa er vilken befrielse det var att ta av det där tunga äckliga som jag har haft i 2 veckor? Helt underbart..
Imorgon bär det av till stan med mamma. Jag skäms. Jag har köpt en julklapp. EN. Av alla dem som jag har planerat har jag köpt... EN. Herregud, imorgon blir det storshopping. Har övat spanat in en fin sak på GinaTricot jag ska unna mig att köpa, nu när jag har slitit med gipset 2 veckor! Så det blir en toppendag imorgon, till och med Lucia i skolan. Tycler att det är en speciell stämning sådär när det nästan är jul..
Jag ska visa klänning jag har köpt till Jul/Nyår imorgon, jag lovar er. Har redan tagit kort, ska bara orka lägga in.
Det är härligt att vara tillbaka i bloggvärlden igen, med en frisk hand!
Psst! Håll utkik, det kommer förändringar i bloggen inom kort..
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0