Bara en dag!

Hej hej bloggen!

Bara en endaste liten dag kvar tills nyårsafton nu. Ska bli så fett kul då, ska till Louise och ha massa skoj! Haha, tänk bara på förra året. När våra raketer blev snodda, och en fjolårs-nia kom in och var jättefull. I år blir det nog en något lugnare tillställning hoppas jag, (!).
IGÅR beställde vi äntligen tid till att pierca näsan, ska bli så sjukt kul! På Fredag klockan 16.45 ska det ske, gud vad jag längtar! Bara 4 dagar kvar..
Och tillsist vill jag bara tillägga att det är nu bara 12 dagar kvar tills min födelsedag (räknat bort idag). :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: rebecka

Hej! :)

Min frågestund i bloggen är i full gång, kika gärna in och lämna några tankar.

kram/r

2008-12-30 @ 13:22:22
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0