TIME FÖR KALAS!

Hejsan! Nu är vi hemma från Johan och Roberts 12 och 16:årskalas. De fyller båda år den 20 Augusti. Johan föddes den 20 Augusti 1992 och Robert den 20 Augusti 1996. Märkligt va? Ja, i alla fall, det är ju då mina två kusiner, om jag händelsevis inte berättade det. Där bjöds vi på bullar, havrekakor och slutligen en kladdkaka med vispgrädda. Mums! Nu väntar jag bara på att Johanna ska komma hit på cykel, hon ska ju sova här inatt då. Mamma och pappa stack precis till Kräftskivan som dem var bjudna till. Anna vet jag inte vad hon ska hitta på. I alla fall, Johanna och jag ska då göra en Taco-Paj ikväll. Också mums, hihi. Det ska bli kul ikväll hoppas jag. GRATTIS JOHAN & ROBERT! :D
Här kommer lite bilder från kalaset. Enjoy :)

Gulliga lilla Mimmi som längtansfullt tittade mot kakfatet. Man smälter när man ser hennes underbara ögon. Puss!

Såhär såg jag då ut. Hade på mig min gröna GinaTricot-klänning, svarta jeans, svart kofta och vita klackskor. En enkel makeup, bestående av foundation, rouge och mascara. Enkelt och snyggt.
Denna bild får avsluta kalaset. Ciao!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0