Tankar om månader/ dagens outfit


♥Jag har på mig: Svart cardigan med stora knappar från H&M, lila bas-shirt från H&M/DIVIDED, pösiga jeans med mudd nertill från Gina Tricot, skorna kommer från SkoPunkten och klockan från Ur & Penn.♥

När jag tittade ut genom fönsret idag var min första tanke: Vilket fint väder det är! Ösregn och 14 plusgrader. Kanske låter konstigt, men i nästan hela mitt liv har jag kallat "dålig väder för sol och bra väder för regn". Har aldrig någonsin varit någon vän av solen. No. Jag gillar faktiskt när det är lite halvmulet och lätt regn. Det är mysigt. Så nu äntligen denna Lördag blev det lite "bra väder" efter denna fruktansvärda torka vi haft med solsken jämt, inga moln och ungefär 28 plus. Kanske låter skönt, men sommaren är aldrig något för mig.
FRÅGA: FavoritMånaden?
SVAR: Min absoluta favoritmånad är definitivt Februari. Då har äntligen hela lååånga trååååkiga Januari gått, även om jag råkar fylla år ungefär i mitten av den månaden. Tycker inte om Januari. Men Februari däremot. Den där fina vackra pulver-snön som gnistrar på marken, allt ser så pånyttfött ut. Rent. Wow. Ja ni, Februari, det var tider det! Härliga tider.
Puss & Kram, February- girl,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0