SMILE AND HAVE FUN!


Jag har nåt att bekänna. Jag hittade kalkylerna på bebisen på Internet, och skrev ut det. Har lagt till en hel del på teckningen, men ja, de yttersta konturerna är inte min idé. Tyckte att den blev riktigt fin ändå, efter att jag lagt till lite saker+att jag fyllde i den med endast blyerts. Vad tycker ni? Blev nöjd. "Smile and have fun", vad kom det ifrån? Vet inte..
Har nu precis käkat pizza med pappa, asgott, om jag får uttrycka mig "småländskt". Hmr. Japp, nu börjar Americas Funniest Home Videos om 20 minuter, tänkte att jag skulle försöka måla nån teckning till innan dess. Måste rappa på. Se´ya!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0