Skaldjurs-sallad med tomater


Idag gjorde jag en god skaldjurs-sallad med tomater, räkor, skinka och ost. Så väldigt gott! Är en riktig sallads-älskare, kan man ju lugnt säga. Idag är det Onsdag, började dagen med att försova mig ungefär en halvtimme. Jippi. Skulle gått upp vid halv tio, vaknade fem över tio. Men sånt är livet. Ingen större skada skedd. Nu på förmiddagen har jag tagit en dusch, och fotat lite grejor som ska upp här på bloggen i eftermiddag. Ska bland annat visa er min växt. som har blommat upp litegrann. Jättegullig är den!
Nu har jag precis sms:at Anna och frågat lite, fick tillbaka ett svar! ROLIGT!.  Har även märkt en liten förändring i statistiken, och det är förstås jätteroligt! Ni läsare får jättegärna kommentera, detta görs under alla inlägg, en text som heter "Kommentarer". Klicka där, så kan ni sedan skriva er kommentar. Vad gör alla denna Onsdag?
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Helena

Ååå va gott! Jag har en kyckling och pasta sallad som står och väntar på mig i kylen. Så den ska jag sätta i mig nu =D



Fin blogg du har och hoppas du får en skön dag! =)

2008-08-06 @ 16:30:17
URL: http://misspoodle.blogg.se/
Postat av: Miss G

Det såg gott ut!! :D

2008-08-06 @ 19:30:03
Postat av: Yamii

fin header du har! har du gjort den själv? kram =)

2008-08-06 @ 19:30:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0