Nya GympaDojjor till hösten


Idag blev det shopping- igen. Ni måste ju allvarligt tycka att jag shoppar jämt. Nu har jag gett mig själv köpförbud på ungefär 1 månad. Det blir nog bra. Nu har jag allt jag behöver. Köpte dessa snygga svarta dojjor på DinSko för runt 300 kr. Behövde nya- som vanligt.. Det känns som att jag alltid letar skor. Blä, hatar skor. Köpte också nya jeans. Hittade snygga, ganska mörka med slitningar på GinaTricot och slog till. 499 spänn blev det där. (Hmmr..) 

Och så inhandlade jag också "Månadens bästa köp ", eller ska jag kalla det "Månadens smartaste köp"? Men vad det är, det bjuder jag på imorgon.. Tänkte även lägga upp mina nya jeans här så ni får se dem också.  
Jahopp, idag kom även brevet från skolan.. Det stod att vi hälsades välkomna på måndag klockan 08.10. Alldeles för tidigt för en bloggerska att gå upp. Ja, så är det. Nu börjar det verkliga livet. 8:an. Ska bli kul att träffa alla igen. Måste ringa Jennifer och bestämma var vi ska träffas. Hmr, jag kollar om hon har mobilen med sig. Okej, måste dra nu,
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0